Dipolido PL
Początkujący Pingwin
Dołączył: 02 Maj 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Klondike
|
Wysłany: Śro 9:49, 02 Maj 2007 Temat postu: [Poradnik] Agenci |
|
|
I. Jak zdobyć telefon Agenta
Trzeba mieć 30 dni i kliknąć na ikonkę w prawym górnym rogu ekranu. Następnie odpowiedz na 6 pytań. Łatwo zapamiętać kolejność:
B
C
B
C
C
B
Done
W każdym razie treść pytania i odpowiedź:
Pick one qualitiy that you think a Secret Agent should have?
Odp.: B, Honest
Pick the correct reason to report a penguin to a moderator
Odp. C, Begin mean or rude
What would you do if you saw a penguin breaking rules?
Odp. B, Report them
Which type of personal information should be reported?
Odp. C, Saying their adress
Pick one reason why you want to be a Secret Agent
Odp. C, I want to keep Club Penguin safe.
Pick another reason why to you want a Secret Agent.
Odp. B, I want to help oter penguins.
Następnie wyloguj się i zaloguj, najlepiej na pustym serverze. Klikając na siebie widzisz pod spodem komóreczkę. Gdy na nią klikniesz, masz dwie opcje: albo Teleport albo Visit HQ. Na prawo mamy taki jakby przesuwacz. Naciskając na dolny przesuwacz możesz trafić kolejno:
Ice Rink,
Agent HQ,
Beach,
Town,
Coffe Shop,
Book Room,
Dance Club,
Dance Lounge,
Gift Shop,
Ski Village,
Sport Shop,
Ski Lodge,
Lodge Attic,
Mountain,
The Plaza,
The Pet Shop,
The Pizza Parlor,
Lighthouse,
Beacon,
The Dock,
Snow Forts.
W każdym razie do HQ możesz wejść też poprzez przebieralnię w Sport Shopie. Na dole HQ mamy teczkę z napisem Top secret. Tam wybierz misję Agentów. Narazie są 3.
II. Pierwsza misja
Znaczek oznacza cos w rodzaju bonusu. znic się przez to nie dzieje
Pogrubionym drukiem zaznaczyłam lokacje.
Kursywa to Przedmioty.
Ikonką określiliśmy to, co jest na medal.
Zostań Agentem. Poradnik by Dipolido obok.
Gdy rozpoczniesz misję porozmawiaj z Ciocią.
Zjedź w prawo. Zobaczysz, że torba jest pusta!
Najeżdżaj myszką na Puffle i zabawkę.
Klikaj kilka razy na kosz na śmieci.
Kliknij raz na globus.
Kliknij w lampę a się zapali.
Wyjdź na dwór. Idź na Ice Rink. Skieruj się w prawo i zabierz zdjęcia Puffli.
Wróc do Igloo Cioci Arctic i oddaj jej zdjęcia.
Idź do Pet Shopu.
Najedź na każego z Puffli, a zacznie podskakiwać.
Najedź na rybkę, a ją nakarmisz.
Najedź na śpiącego Czarnwego Puffla, a otworzy oko.
Kliknij na karteczkę. Pojawi się ukryta wiadomość:
Do tego jest potrzebny KOD. Jest na dole, w prawym rogu.
Idź do Sport Shopu i porozmawiaj z Garym Gadżeciarzem. Poproś o Specjalne Itemy. Wpisz odpowiedź z karteczki.
Weź koła ratunkowe i daj je do Inventory.
Wypraw się na Ice Berg. Zobaczysz Pingwiny. Porozmawiaj z nimi i daj im koła ratunkowe. Następnie RZUCAJ IM JE biorąc pod uwagę kierunek wiatru i jego siłę.
Możesz z nimi pogadać.
Idź na Skii Moutaint. Zobaczysz tam płaczącego Pingwinka. Pogadaj z nim i napraw mu teleskop
Pozwoli Ci pooglądać kraj. Idź tak długo w lewo, aż zobaczysz zielonego latającego Puffla.
Wróć do Sport Shopu i zabierz Linę. Wypraw się na Tallest Mountain i idź do góry. Zarzuć LInę.
Zobaczysz zielonego Puffla. Pogadaj, a przenisiesz się wraz z nim w prawo, gdzie jest Fioletowy Puffek z aparatem.
Wrócisz do Igloo Cioci.
Nie zapomnij zabrać Medal i list. Później naciśnij End Mission.
Wspaniale! Pogratulować odwagi! Przeszedłeś misję 1!
III. Druga misja
Wchodzimy do HQ i rozpoczynamy drugą misję.
Teraz będzie mało , lecz Przedmioty nadal są kursywą, a Pomieszczenia pogrubionym drukiem.
Rozpoczynamy w Sport Shopie. Rozmawiamy z G.
Wybieramy opcję zaznaczoną Czerownym Kwadracikiem.
Ponownie klikamy na Garego i...
Gary zada nam pytania. Zatwierdzamy Yes.
Gary pokaże nam Sanki. Bierzemy je do Inventory.
Wybierz się z Sankami na Skii Mountain. Z tyłu jest tabliczka: Test Run. Weź Sanki i idź tam.
Pojawi się coś przypominające Mini-grę: Jazda Sankami przez przeszkody.
Nie można tam skakać. By przeskoczyć, wejdź na śmieżne skocznie, ale to nie byłoby zbyt konieczne: trzeba się rozbić.
W końcu i tak pojawi się wielki napis CRASH!!!
Przed nami Góra. Weź linkę i idź w prawo.
Kliknij na armatę, a zjedzie w dół
Kliknij na filiżankę, a się rozpadnie.
Zabierz książkę, następnie idź w kierunku wskazanym przez Czerwoną strzałkę.
Kliknij w krzesło, a wyjdzie sprężynka
Weź z krzaczka 3 owoce.
Idź w stronę pnia.
Zauważysz stadko Puffli.
Gdy na nie klikniesz...
Tylko Czarny pozostanie. Daj mu owoc. Efekt będzie zdumiewający!
Przy okazji się z tobą zaprzyjaźni i będzie za tobą chodził.
Podążaj w lewo aż napotkasz przeszkodę. Idź na wprost do kłody i krzaka.
Zabierz nartę.
Wróc do krzaka z owocami, uzbroj się w owoc (tak, żebyś miał ich 3) i idź w prawo. Skieruj się z Pufflem w stronę rzeki. Gdy tam dotrzesz: lewo na maxa! Skonstuuj własną wędkę:
Link + narta
narta + linka + owoc
Zapuść wędkę do wody.
Poczekaj i zabierz rybę.
Z prawej strony jest kłoda. Zabierz ją ze sobą.
Zauważ, że w tle jest jaskinia ukryta za krzakami. Idź w jej kierunku i odsłoń krzaki.
Weź pierwszy lepszy kamyczek: ułożą się w kółko.
Połóż kłodę i Książkę (,,jak Przetrwać") na polu ograniczonym kamykami.
Daj na niego Puffla i daj mu owoc.
Ma to wyglądać tak:
Mam też fajny obrazek z efektu zapalania ogniska:
Wyjdź z jaskini. Podążaj za Czerwoną Strzałką.
Kierunek zmień na lewy. Dojdź do Krzewu Z Owocami. Zainwestuj w owoce Możesz karmić nimi Puffla kiedy zechcesz.
Dosłownie odrobinę dalej jest Garnuszek. Potrząśnij 3 razy drzewem na którym on jest, a spadnie.
Idź w lewo i skręć w stronę rzeki. Weź garnuszek i napełnij go wodą. Weź go spowrotem i idź do Jaskini.
Na ogien daj rybę. ,,Zjedz" ją klikając, gdy się upiecze. Na ogień daj Garnuszek z wodą. Kiedy zacznie wrzeć, ,,Wypij" ją. Poczujesz się senny...
Gdy się obudzisz, twojego Przyjaciela nie będzie. Wyjdź z Jaskini, a spotkasz Pingwina na JetPack'u, który Ci pogratuluje.
Znowu trafisz do Sport Shopu. Pogadaj z Garym.
Gratulacje!!! Znowu zwycięstwo. Odbierz medal i list.
Post został pochwalony 1 raz
|
|